Monday, April 10, 2006

MY GODSON FROM HENAN, CHINA

this is an email sent to me from my newly adopted boy from HENAN, CHINA....very sad...i think i will visit him and see if i could help him....
Dear bob:
I am sorry to you yesterday!!昨天晚上我一直要你那么的等着,都是我不好!对不起!希望你不要生我的气!我不是故意一直不理你的!我爸爸喝醉了,妈妈自己招呼不了爸爸,所以我必须得帮忙!他喝醉了,又不得不管!!唉!!!我没有骗你!相信我!!不要生气!!不要不理我!:(
昨天我本来有个东西要让你看的,可是没看成.我有一个钱包,是牦牛皮做的,藏式的,我想想问问你好看不好看,可是竟被耽误过去了!唉!!我最讨厌我爸爸喝酒了!!真烦人!!
  好期待你能来啊!我估计7月初的那十几天放假!!呵呵!对了!我还不知道你的生日呢!!下会可要告诉我哦!到时,我也送给你一样礼物!呵呵!好了,不早了!我要睡觉了!拜拜!:)

                          原
                     06年4月11日,11:34
From china.
he's facing the same problem like me from my jerk lau han koo father...but his is more serious...his old man look like a problematic drunkard and resort to violence when drunk....

poor thing...i go there. he promised me to bring me to HENAN SHAOLIN TEMPLE...maybe i look see there...maybe can robe there...and as a bonus...the monk there can marry and ve kids...and eat meat...and live like any normal guy...SHIOK! U KNOW...

No comments: